joi, 31 ianuarie 2013

Cum generezi trafic pe site?

Trafic, trafic, trafic. Fara el, practic nu existam pe net. De curand am descoperit un super site de trafic EasyHits4U (Thanks a lot Lumis).
Il recomand cu toata inima tuturor care au site/blog, de orice fel.
Oferta e simpla: trafic exchange 1:1 (pentru fiecare site vizionat de tine, primesti o vizita la site-ul tau).
Site-ul e gratuit si te mai si plateste cu 0.3$/1000 pag vizualizate+0.10$/ referral care a vizionat 100 de pagini. Nu e mult, dar castigul mare e traficul. In plus, traficul este targetat; poti sa-ti alegi tara si regiunea in care sa-ti fie distribuit site-ul.

EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!

Un comentariu:

  1. este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

    RăspundețiȘtergere