joi, 24 ianuarie 2013

Balanta dupa o luna de incercari de a face bani pe net.

Concluzia la care am ajuns dupa o luna este ca banii pe net se fac intr-un ritm extrem de incet, sau cel putin variantele pe care le-am testat eu pana acum. Eimimo imi trimite cam 2,3 emailuri pe zi , ceea ce inseamna cam 3-4 centi. Pentru a retrage bani din cont trebuie sa ai un minim de 5 $. La inceput parea ca se vor aduna destul de repede, dar emailurile s-au rarit si nu stiu cam in cat timp voi ajunge la 5$  pentru a putea retrage si restul de bani. For now la Eimimo am o balanta de 13,70$, dintre care doar 1.67$ sunt din citit emailuri.
La Clixense am o balanta de 0.83$, iar minimul de retragere este de 2$.
La Neobux, am inchiriat azi 3 referrals, asa ca balanta a coborat iar la 0( era de 0.60$). Din cate am citit pe forumuri am inteles ca la site-urile PTC e crucial sa ai cat mai multi referrals, ca de acolo castigi, nu din clickuri. I-am inchiriat azi pentru o luna, voi vedea la sfarsitul lunii daca  scot mai mult de 0.60$ pe ei.
Cam atat so far..

2 comentarii:

  1. La Neobux si Clixsense banii se fac din Mini jobs, eu am primit 4 plati in 2 saptamani si jumatate, cam 16$
    Dovada aici http://www.prietenii-mei.ro/index.php/ro/blog
    Asa ca fa si mini joburi daca vrei sa faci bani mai repede si ai sa uiti de dat doar clickuri

    RăspundețiȘtergere
  2. este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

    RăspundețiȘtergere