miercuri, 6 februarie 2013

Bani cu DonkeyMails.com

De curand am descoperit un nou site pe care il consider mult mai bun decat PTC-urile clasice (thanks Lumis again). La site-urile PTC faceam cam 3 centi/zi, iar la donkeyMail am facut 60centi/3zile. 
Pe langa bani din clickuri, la donkeyMail mai castigi si din:
  1. citit emailuri
  2. sing up la diferite site-uri
  3. trafic exchange
  4. reviews
  5. referrals pe 5 nivele in adancime
DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Un comentariu:

  1. este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

    RăspundețiȘtergere