joi, 20 decembrie 2012

5 incercari de a face bani online: Ziua 1

Banii online, visul oricarui lenes. Cui nu i-ar placea sa stea comod in pat, cu o cafea pe noptiera, cu laptopul in brate si sa faca bani din 10 clickuri? Eu as fi primul inscris. De aceea m-am hotarat sa verific 5 oferte "sigure" de bani online si sa vad ce iese.

Ziua 1: Deliberari.

Dau o cautare rapida pe atotstiutorul google pentru bani online si imi creste inima...toti promit imbogatiri rapide, 3000 dolari/luna in 20 zile, pensii, venit pasiv, castig automat, etc. ,etc. Ce sa aleg?
Alegerea 1: Eimimo.com



Oferta lor: Inscrii doritori de bani online si primesti cate 1 $ pe primii 3, 50 de centi pe urmatorii 2 si 25 de centi pe restul. Alt vetit e din cititul de emailuri , care trebuie sa ajunga la 5 $ pentru a putea incasa baii. Trebuie sa ai in cont minim 20 de dolari pentru a-i incasa, 10 $ fiind bonusul de inscriere.

Alegerea 2: The 10k challenge



Oferta lor:  Training step by step sa aduni inscrisi. Plata in functie de cati inscrisi ai, nu stiu inca suma/inscris, trbuie sa parcurg trainingul. Se lucreaza cu safelists.

Alegerea 3: Clicxsense.

Oferta lor: Dai clickuri si faci bani. Inscrii alti prestatori de clickuri si faci bani si de pe ei.

Alegerea 4: Neobux



Oferta lor: Cam acelasi lucru cu clicxsense, doar ca ai voie sa inscrii si alti doritori de bani pe clickuri dupa 15 zile de la inscriere si minim 100 de clickuri date.

Alegerea 5: Still loooking. Inca nu am gasit nimic sa-mi atraga atentia...astept propuneri.

Un comentariu:

  1. este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

    RăspundețiȘtergere